Friday, July 11, 2008

ျပန္မိတ္ဆက္တာပါ

ကြ်န္ေတာ္ Blogs နဲ႔ အဆက္အသြယ္ပ်က္ေနတာလည္း ေတာ္ေတာ္ေလးကိုၾကာသြားပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ အခုတေလာကို Blogs ေရးဖို႔ အခ်ိန္ကိုမရလို႔ Blogs ေပၚမလာျဖစ္တာပါ ျပီးေတာ့ အားတဲ့အခ်ိန္ေလးေတြဆိုရင္ Blogs ေရးမယ္ဆိုျပီး Internet ေပၚခ်ိတ္လိုက္ေတာ့ လည္း Connection ကမေကာင္း ဟူး … အဲဒါနဲ႔ပဲ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ေလး Blogs နဲ႔ ကင္းကြာခဲ့တာပါ။ အဲဒါနဲ႔ပဲ ကြ်န္ေတာ္ Blogs ေလးနဲ႔ ျပန္ မိတ္ဆက္မလို႔ ျပန္ေရာက္လာတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ မိတ္ေဆြေတြကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ Blogs ကိုအားေပးဖို႔ ျပန္ဖိတ္ေခၚလိုက္ပါေစ။

No comments: